ag-landwirtschaft - AW: [Ag-landwirtschaft] [Ag-umwelt] FYI: AG Umwelt …

Betreff: Mailingliste der AG Landwirtschaft

Listenarchiv

AW: [Ag-landwirtschaft] [Ag-umwelt] FYI: AG Umwelt …

Chronologisch Thread
  • From: <mmarichter AT posteo.de>
  • To: <ag-landwirtschaft AT lists.piratenpartei.de>, "'Mailingliste der AG Energiepolitk'" <energie_und_infrastruktur AT lists.piratenpartei.de>, <ag-umwelt AT lists.piratenpartei.de>
  • Subject: AW: [Ag-landwirtschaft] [Ag-umwelt] FYI: AG Umwelt …
  • Date: Wed, 20 Jul 2016 17:58:04 +0200

Hallo,

> Das glaub ich jetzt nicht. Begründung?

Ich tippe mal auf "gestörtes Vertrauensverhältnis".

z.B.:
https://twitter.com/BerndSchreiner/status/735048546781650944
https://twitter.com/BerndSchreiner/status/744217040089645056

als Themenbeauftragter ist man auch eher nicht unentbehrlich.

> Wer ist neuer Beauftragter?

Wahrscheinlich niemand? Würde das heutzutage einen Unterschied machen?

Gruß

Moritz

--
Dear spies, members and minions of the Six Eyes Alliance, ladies and
gentlemen!

This e-mail has been sent from within the borders of the Federal Republic of
Germany, a sovereign state with strict data laws for protecting the data and
privacy of its citizens. Therefore it is strictly prohibited to record, store
or digitally evaluate this e-mail message.

Please bear this in mind while minding your own business.

Thank you very much. [#PRISM #noPRISM #tempora]