Zum Inhalt springen.
Sympa Menü

berlin-squad-esperanto - Re: [squad-esperanto] Ni legos poemojn

berlin-squad-esperanto AT lists.piratenpartei.de

Betreff: Liste vom Squad Esperanto / Listo de esperanta laborgrupo

Listenarchiv

Re: [squad-esperanto] Ni legos poemojn

Chronologisch Thread
  • From: Judith Meyer <yutian.mei AT gmail.com>
  • To: Lu Wunsch-Rolshoven <lu.esperanto AT gmx.de>
  • Cc: berlin-squad-esperanto AT lists.piratenpartei.de
  • Subject: Re: [squad-esperanto] Ni legos poemojn
  • Date: Tue, 28 Oct 2014 16:56:10 +0100

Bele! Gratulon pro tiu iniciato.

Bonvolu ankaŭ inviti la homojn al la regulaj berlinaj aranĝoj - facilas trovi ilin en http://www.meetup.com/Speak-Learn-Esperanto-in-Berlin/   Mi certas ke homoj pretas paroli malrapide kaj ekspliki novajn vortojn se ĉeestas komencintoj.

Amike

Judith

Estis tri piratoj (plus unu dum unu tago) kaj entute pli malpli kvin pliaj homoj (nu, entute sep homoj, kiuj kelkfoje mankis; proks. 29 partoprentagoj entute, en ses tagoj).
Estis bela etoso kaj ili post proks. 27 horoj nun jam scias diri kaj kompreni ion :)

Amike
Lu