Zum Inhalt springen.
Sympa Menü

berlin-squad-esperanto - [squad-esperanto] protokolo de lasta kunsido

berlin-squad-esperanto AT lists.piratenpartei.de

Betreff: Liste vom Squad Esperanto / Listo de esperanta laborgrupo

Listenarchiv

[squad-esperanto] protokolo de lasta kunsido

Chronologisch Thread
  • From: Chuck Smith <chuck AT chucksmith.de>
  • To: berlin-squad-esperanto AT lists.piratenpartei.de
  • Subject: [squad-esperanto] protokolo de lasta kunsido
  • Date: Tue, 31 Jan 2012 21:43:05 +0100

Saluton sampiratoj,

Pardonu, ke mi estis sufiĉe okupita en lasta tempo por ĝisdatigi pri
niaj agadoj.

Protokolo de lasta kunsido:
http://wiki.piratenpartei.de/BE:Squads/Esperanto/2012-01-08

Komentoj kaj reagoj pri la protokolo estas tre bonvenaj!

Intertempe, Judith kaj mi tradukis subtekstojn de prelego de
Christopher Lauer al Esperanto:
http://www.universalsubtitles.org/en/videos/F4z9Fy65XWav/info/

GRAVE: Ni havas 11 abonantojn en ĉi tiu diskutlisto. Se neniu
kontraŭas, ni ŝatus, ke ĉiuj abonantoj povu vidi la retpoŝtadresojn de
ĉiuj aliaj membroj, por ke ni povu pli bone scii kiuj ni estas. Ni
tamen ne volas, ke tio estu publika por ke oni ne povu serĉi nin kaj
trovi nin per Google. Do, se vi kontraŭas tion, kaj NE volas aperi por
aliaj membroj, bonvolu sciigi tion al ni kiel eble plej frue!

Amike,
Chuck

  • [squad-esperanto] protokolo de lasta kunsido, Chuck Smith, 31.01.2012

Seitenanfang