Zum Inhalt springen.
Sympa Menü

berlin-squad-esperanto - Re: [squad-esperanto] Pirata Esperanto-rondo: Analizi la venkon de Trump

berlin-squad-esperanto AT lists.piratenpartei.de

Betreff: Liste vom Squad Esperanto / Listo de esperanta laborgrupo

Listenarchiv

Re: [squad-esperanto] Pirata Esperanto-rondo: Analizi la venkon de Trump

Chronologisch Thread
  • From: Lu Wunsch-Rolshoven <lu.esperanto AT gmx.de>
  • To: Judith Meyer <yutian.mei AT gmail.com>, Chuck Smith <chuck AT chucksmith.de>, Piraten Partei Esp <berlin-squad-esperanto AT lists.piratenpartei.de>
  • Subject: Re: [squad-esperanto] Pirata Esperanto-rondo: Analizi la venkon de Trump
  • Date: Thu, 10 Nov 2016 10:42:27 +0100

Mi ĝojas, ke la temo trovas la intereson de Judith kaj Chuck.

Ĵaŭdo estus malafable al la ĵaŭda rondo. Aŭ ni ŝovu al vendredo aŭ eble al la venonta semajno - aŭ ni kun bedaŭro konstatu, ke nun ne plu eblas ŝovi sen kaŭzi malagrablajn sekvojn aliloke.

Teorie eblus, ke Judith partoprenus merkrede inter la 7-a kaj 8-a horo per Skajpo. (Kaj vian partoprenon mi tre ŝatos, ĉar vi ja tre interesiĝas pri politiko kaj ĝuste nun pri Trump ktp.)

Ankaŭ aliaj povus partopreni (eble partatempe) per Skajpo, ankaŭ ĵaŭdarondanoj, se ni vere ŝovus al ĵaŭdo. (Sed mi ne ŝatos du Eo-aranĝojn en Berlino en la sama tago, eĉ kaze ke en la oficejo de la Piratoj tio eblus.)

Amike

Lu

__