Zum Inhalt springen.
Sympa Menü

berlin-squad-esperanto - [squad-esperanto] Prelego pri Kurd Laßwitz kaj lia romano “Sur du planedoj”

berlin-squad-esperanto AT lists.piratenpartei.de

Betreff: Liste vom Squad Esperanto / Listo de esperanta laborgrupo

Listenarchiv

[squad-esperanto] Prelego pri Kurd Laßwitz kaj lia romano “Sur du planedoj”

Chronologisch Thread
  • From: Thomas Würfel <thomas.wuerfel AT p9a.berlin.piratenpartei.de>
  • To: berlin-squad-esperanto AT lists.piratenpartei.de
  • Subject: [squad-esperanto] Prelego pri Kurd Laßwitz kaj lia romano “Sur du planedoj”
  • Date: Tue, 6 Oct 2015 17:04:42 +0200

Karaj,

lundon, la 12an de oktobro 2015, je la 19a:30 mi prelegos en Danziger50
pri la tradukado de sciencfikcia romano. Mi prezentos mian tradukon de
la unuaj kvar ĉapitroj de la elstara germana romano “Auf zwei Planeten”
– “Sur du planedoj” de Kurd Laßwitz. Ni laŭtlegos el germana originalo
kaj el la traduko. Mi prezentos miajn metodojn. Ni diskutos la
problemojn kaj ĝojojn de tradukado. Kaj kompreneble mi informos pri la
verkisto kaj la romano.

Do mi kore invitas vin partopreni en la kulturdomo en Danziger Straße 50
en Prenzlauer Berg apud la tramhaltejo Husemannstraße.

Amike kaj Pirate
Tomaso

  • [squad-esperanto] Prelego pri Kurd Laßwitz kaj lia romano “Sur du planedoj”, Thomas Würfel, 06.10.2015

Seitenanfang