Zum Inhalt springen.
Sympa Menü

berlin-squad-esperanto - [squad-esperanto] Polylot Gathering

berlin-squad-esperanto AT lists.piratenpartei.de

Betreff: Liste vom Squad Esperanto / Listo de esperanta laborgrupo

Listenarchiv

[squad-esperanto] Polylot Gathering

Chronologisch Thread
  • From: Thomas Würfel <jxetkubo AT yahoo.com>
  • To: "berlin-squad-esperanto AT lists.piratenpartei.de" <berlin-squad-esperanto AT lists.piratenpartei.de>
  • Subject: [squad-esperanto] Polylot Gathering
  • Date: Tue, 28 Apr 2015 13:53:47 +0000 (UTC)

Karaj,

ni interkonsentis kunveni rande de la Polyglot Gathering en Berlino. Mi nun
elektis la sabaton, la 2an de majo por renkonti kaj la 19 an horon. Mi
pensas, ke ni tiam ne havos kolizion kun la programo. Se mi bone komprenis la
regularon, ni rajtos paroli Esperanton en la aligatorejo. Duona horo sufiĉu
por ekkoni unu al alian kaj interŝanĝi kelkajn ideojn.

Mi antaŭĝojas vidi vin.

Amike kaj Pirate
Tomaso

  • [squad-esperanto] Polylot Gathering, Thomas Würfel, 28.04.2015

Seitenanfang