Zum Inhalt springen.
Sympa Menü

berlin-squad-esperanto - Re: [squad-esperanto] Internacia konferenco

berlin-squad-esperanto AT lists.piratenpartei.de

Betreff: Liste vom Squad Esperanto / Listo de esperanta laborgrupo

Listenarchiv

Re: [squad-esperanto] Internacia konferenco

Chronologisch Thread
  • From: Rogier Huurman <rogier.huurman AT gmail.com>
  • To: berlin-squad-esperanto AT lists.piratenpartei.de
  • Subject: Re: [squad-esperanto] Internacia konferenco
  • Date: Mon, 9 Feb 2015 15:01:42 +0100

Eble ni povus okazigi ĝin kadre de la IJK en Wiesbaden? Aŭ dum la poliglota konferenco en Berlino?

Roĉjo

Karaj,

bedaŭrinde nur iu Roĉjo, kiun mi ne konas, montris intereson krom ni
kvar berlinanoj. Laŭ mi ne estas sufiĉe por organizi konferencon. Mi
ŝatus nuligi ĝin. Ĉu vi konsentas?

Amike kaj Pirate
Tomaso
--