Zum Inhalt springen.
Sympa Menü

berlin-squad-esperanto - [squad-esperanto] Pasinta renkontiĝo de la laborgrupo

berlin-squad-esperanto AT lists.piratenpartei.de

Betreff: Liste vom Squad Esperanto / Listo de esperanta laborgrupo

Listenarchiv

[squad-esperanto] Pasinta renkontiĝo de la laborgrupo

Chronologisch Thread
  • From: Thomas Würfel <thomas.wuerfel AT p9a.berlin.piratenpartei.de>
  • To: berlin-squad-esperanto AT lists.piratenpartei.de
  • Subject: [squad-esperanto] Pasinta renkontiĝo de la laborgrupo
  • Date: Tue, 30 Dec 2014 19:21:20 +0100

Karaj,

nia pasinta renkontiĝo iel fiaskis. Mia tramo malfruis dudek minutojn,
ĉar du stultaj aŭtomobilstirantoj blokis unu la alian kaj kune la
relojn. Ŝajne neniu ĉeestis, kiam mi finfine alvenis.

Jen raportindaĵoj:

La partoprenintoj de la Esperantokurso en oktobro en Schöneberg, nun
monate renkontiĝas en la Pirata Surloka Oficejo en Crellestraße 33.
Verŝajne nova kurso por komencantoj sekvos en 2015.

Mi ŝatus nun ekplani enretan internacian konferencon. Doodle-enketo sekvos.

Mi jam alparolis al Alexander Spies. Realviva konferenco en la Pirata
Surloka Oficejo verŝajne eblos.

Amike kaj Pirate
Tomaso
--
Thomas Würfel
Twitter: @jxetkubo · XMPP: wuerfel AT jabber.piratenpartei.de

  • [squad-esperanto] Pasinta renkontiĝo de la laborgrupo, Thomas Würfel, 30.12.2014

Seitenanfang