Zum Inhalt springen.
Sympa Menü

berlin-squad-esperanto - [squad-esperanto] Kunveno dimanĉon

berlin-squad-esperanto AT lists.piratenpartei.de

Betreff: Liste vom Squad Esperanto / Listo de esperanta laborgrupo

Listenarchiv

[squad-esperanto] Kunveno dimanĉon

Chronologisch Thread
  • From: Thomas Würfel <thomas.wuerfel AT p9a.berlin.piratenpartei.de>
  • To: berlin-squad-esperanto AT lists.piratenpartei.de
  • Subject: [squad-esperanto] Kunveno dimanĉon
  • Date: Fri, 09 May 2014 22:04:39 +0200

Karaj,

mi invitas vin al la kunveno dimancon, la 11an de majo 2014 je la 19
horo kaj duono en St. Oberholz, Rosenthaler Platz.

Ni devas klarigi kelkajn aferojn pri nia aranĝo, kiu okazos venontan
vendredon. Do venu multnombre.

Amike kaj Pirate
Tomaso
--
Thomas Würfel
Twitter: @jxetkubo · XMPP: wuerfel AT jabber.piratenpartei.de

  • [squad-esperanto] Kunveno dimanĉon, Thomas Würfel, 09.05.2014

Seitenanfang