Zum Inhalt springen.
Sympa Menü

berlin-squad-esperanto - Re: [squad-esperanto] Traduko de parolado de Lauer 2012-01-12

berlin-squad-esperanto AT lists.piratenpartei.de

Betreff: Liste vom Squad Esperanto / Listo de esperanta laborgrupo

Listenarchiv

Re: [squad-esperanto] Traduko de parolado de Lauer 2012-01-12

Chronologisch Thread
  • From: Thomas Würfel <thomas.wuerfel AT p9a.berlin.piratenpartei.de>
  • To: Esperanto-laborgrupo <berlin-squad-esperanto AT lists.piratenpartei.de>
  • Subject: Re: [squad-esperanto] Traduko de parolado de Lauer 2012-01-12
  • Date: Sun, 05 Feb 2012 20:18:15 +0100

On Sun, 05 Feb 2012 19:58:46 +0100, Chuck Smith <chuck AT chucksmith.de> wrote:

Strange. Du tagoj post la apero de tiu filmeto, Judith kaj mi tradukis
la filmeton per universalsubtitles kiel estas indikita en tiu
piratenpad: "When you click Translate Captions on YouTube, Esperanto
is not in their list. You can download the subs on
universalsubtitles."

Niaj subtekstoj estas ĉe
http://www.universalsubtitles.org/en/videos/F4z9Fy65XWav/info/

Mi komprenis, ke tiuj estas la hispanaj subtitoloj.

Cetere en mia lasta komuniko al la Esperanto-grupo ĉi tie, mi metis
ligilon al nia laboro ĉe universalsubtitles. Estas ĝene, ke vi
verŝajne ne vidis ĝin, ĉar YouTube ne subtenas esperantajn
subtekstojn. :( :(

Ho, tio estis en la retmesaĝo pri la protokolo, kiun mi ne legis,
ĉar mi jam legis la protokolon en la vikio. :-(

Nu, nun vi povas kompari viajn subtekstojn kun niaj.

Ne ĝenas. Mi devis trapasi iomete enuigan tempon.
Verŝajne via versio estas pli bona, ĉar du personoj verkis ĝin.

Mi donos ĝin al DerPupe, ĉar Youtube kompreneble subtenas Esperantajn
subtitolojn. Vidu la filmon por la balotkampanjo:

https://www.youtube.com/watch?v=MgGwOUMwHCs

Arrrrrr!
Tomaso
--